1 Ocak 2016 Cuma

Elif Ece Uzun kimdir? İşte Benim Stilim 2016 Elif Ece Uzun kaç yaşında

12:55

İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacısı Elif Ece Uzun kimdir? Elif Ece Uzun kaç yaşında aslen nereli boyu kilosu yaşı hayatı haberimizde, yeni sezonda ekranlarda yarışmacı Elif Ece Uzun ve İşte Benim Stilim 2016 kadrosu haberimizde!


Elif Ece Uzun kimdir? İşte Benim Stilim 2016 Elif Ece Uzun kaç yaşında?1
İşte Benim Stilim yeni sezon yarışmacısı Elif Ece Uzun kimdir? Elif Ece Uzun kaç yaşında aslen nereli boyu kilosu yaşı hayatı haberimizde, yeni sezonda ekranlarda yarışmacı Elif Ece Uzun ve İşte Benim Stilim 2016 kadrosu haberimizde!


1 Ocak günü yeni sezonu yayınlanmaya başlayan İşte Benim Stilim 2016 yarışmasında yer alan isimlerden birisi de Elif Ece Uzun oldu. Peki Elif Ece Uzun kimdir, hayatı ve merak ettiklerinizi sizler için derledik.

Elif Ece Uzun Kimdir?
1983 senesinde dünyaya gelen Elif Ece Uzun; 15 yaşından itibaren mankenlik kariyerine başlamıştır. Best Model yarışması ile mesleğe ilk adımını atan Elif Ece Uzun; 2003 yılında bir yıl boyunca İletişim Sanatları üzerine eğitim almıştır.

Elif Ece Uzun aslen Rizelidir. Laz kızı olduğunu dile getiren Elif Ece uzun; yüz küsür ayakkabı çifti ve 700’den fazla DVD koleksiyonu bulunuyor. Güzel yarışmacı Elif Ece Uzun birçok dizi teklifi de almıştır.

Elif Uzun yaşı: 32
Elif Uzun kilosu: 56
Elif Uzun boyu: 1,72