22 Ağustos 2015 Cumartesi

işte ünlülerin ev dekorasyonları :)

06:17


Şenay Gürler 
Avrupa Yakasından beri sempatimi kazanmış, normal hayattaki cool tavırlarına hayran kaldığım bir kadın..
ev dekorasyonu ile de kendine hayran bıraktı tekrar :)






Burcu Kara 
Bugüne kadar izlediğim her dizisinde hanımefendiliği bir de güzelliği ile hep ilgimi çekmiş bir kadın..
aynı zamanda  çok da zevkliymiş :)





Fahriye Evcen
Güzelliği tartışılmaz, hele de son filmindeki karadeniz türküsüyle benden 100 puan almış bir kadın :)
daha farklı bir ev hayal ederdim sanki onun için :)







Ezgi Mola
canım, şekerim, ballı bir kız yaaa :)
eski dizisi canım ailemde oynarken ananemle dedem onu izler aha bizim merveye benzeyen kız çıktı diye sevinirdii :)
o zamanlar tombişti, ben de öyle..
şimdi hem o hem ben çok zayıfladık :)






Sedef Avcı
bir başka hanımefendi kişilik Sedef.. ekranda o kadar sade, saf görünüyor ki özel hayatında da ne kadar mutlu olduğu her halinden belli :)
ayrıca fotoda gördüğünü yatak örtüsünü kayınvalidesi 3 senede işlemiş ;)
sevilmeyi bileceksin kardeşim :)







İclal Aydın
güçlü bir kadın imajıyla kalmıştır gözümde hep...
Kızı ile hayata tutunması, kendini ara sıra salıverse de hop diye toparlanıp taş gibi ekranlara geri dönmesi alkışlık bir hareket benim gözümde..
evini de çok beğendim özellikle mutfağını..