22 Ağustos 2015 Cumartesi

Rengarenk Tasarımlarla Plaj Keyfinizi Arttırın!

06:19


Yaz mevsiminin en güzel yanlarından biri, şüphesiz deniz-kum-güneş üçlüsü ile geçirilen tatil günleri! Yaz sezonu trendlerinin en keyiflisi ise tabii ki tüm plajları etkisi altına alan plaj modası.
Bu sezon, plaj trendleri fazlasıyla enerjik, hareketli, yaza ayak uyduracak şekilde cıvıl cıvıl ve yenilikçi. Eğer siz de, tatil planlarınızı yaz sonuna bırakanlardan ya da bayram için tatil planı yapanlardansanız; sezonun plaj modasında göze çarpan parçalara göz atmadan tatil hazırlıklarınızı tamamlamayın. Çünkü bu dönemde tatil yapmanın en keyifli yanlarından biri; sezonun en trend parçalarına indirim döneminin başlaması ile birlikte çok daha uygun fiyatlara sahip olabiliyor olmak.
İşte plaj modasının indirim döneminde kaçırmak istemeyeceğiniz ve hala tatile çıkmadıysanız mutlaka göz atmanız gereken parçaları:
Görsellere tıklayarak ürünlere ulaşabilirsiniz.
Plaj Elbisesi
Plaj modasının en vazgeçilmez parçalarından birisi şüphesiz ki plaj elbiseleri. Farklı desen ve renk alternatifleri ve rahatlığı vurgulayan tavrı ile sezonun plaj modasında yer alan elbiseler ile şıklığınızı kumsallara taşıyabilirsiniz.
evimhayatım-Ikat-Plaj-Elbisesi-Deep-Blue-vitringezevimhayatım-Kaftan-Plaj-Elbisesi-Mint-vitringez
evimhayatım-Kokteyl-Plaj-Elbisesi-Fresh-vitringezevimhayatım-Primevera-Plaj-Elbisesi-Multicol-vitringez
Peştemal
Peştamal diyip geçmiyoruz ve plaj modasının en fonksiyonel parçasının sezondaki cıvıl cıvıl ve trend modellerini bir araya topluyoruz. Bu sezon renk ve desen çılgınlığı sezonda peştamal modellerini de es geçmiyor. Deniz, kum, güneş üçlüsüne bu sezon bir dördüncüyü de eklemeye ne dersiniz?
evimhayatım-Block-Pestemal-vitringezevimhayatım-Marine-Pestemal-vitringez
evimhayatım-Deniz-Yildizi-Pestemal-Lacivert-vitringezevimhayatım-Claret-Pestemal-Turuncu-Lila-vitringez
Plaj Seti
Tatile dört dörtlük hazırlanmak isteyenler için plaj setleri, uyumun ve enerjinin trendler ile birleşmesini sağlıyor. İhtiyaç listelerinizde yer alan maddeleri tek bir kalemde birleştiren plaj setleri ile tatiliniz sezon bitmeden hak ettiği değeri görmeyi bekliyor.
evimhayatım-Enjoy-The-Ride-Plaj-Seti-Sari-vitringezevimhayatım-Enjoy-The-Ride-Plaj-Seti-Turkuaz-vitringez
evimhayatım-Enjoy-The-Ride-Plaj-Seti-Bej-vitringezevimhayatım-Enjoy-The-Ride-Plaj-Seti-Kirmizi-vitringez
Plaj modasının en trend parçalarına %50 sezon sonu indiriminden faydalanarak sahip olmak ve tatilin keyfini çıkarmak istiyorsanız, Evim Hayatım’ın Barine Plaj Kampanyasını mutlaka inceleyin.