22 Ağustos 2015 Cumartesi

Minikler için 6 - Kendin Yap Projesi -DIY

06:01

Minikler için yapabileceğiniz güzel kendin yap çalışmaları ile karşınızdayım.Üretici fikirler köşeme uzun zamandır bir çalışma eklemiyorum,sizler bu köşemi daha çok seviyorsunuz.

Gerek kendi yaptığım,gerekse görüp beğendiğim kaynakları size aktarıyorum.Aslın da benim de unutmamak için günlük tutma, not tutma işini görüyor,bu köşem ve saklı tutmaktansa herkes yapabildiğini yapsın,kendinden bir şeyler katsın ki sizin ki daha güzel olsun ;)

Ben de kızıma çok şey dikiyorum vakit buldukça onları da bloglamalı:)
Ve yıllardır kendi diktiklerimi giyiyorum aynı zamanda satıyorum biliyorsunuz,Son zamanlar tasarladığım kolyeler çok ilgi gördüğü için hala onları üretiyorum.Ama sıkılıyor insan itiraf etmeliyim,biraz dikiş biraz el emeği dekorasyon vb. çalışmalara geri dönmem lazım ki enerji depolayıp bıraktığım işi özleyeyim ;)

Gelelim 6 adet kendin yap çalışmalarına, ben bunları görünce boş duramadım özellikle bebeği olanlar için güzel fikirler getirdim.Linklerini verdim her fotoğrafın altın da, hem yapanların el emeğine saygı olsun efenim,hem de yeni bloglar keşfetmiş olun,gezin kurcalayın başın da ilham alın ;)





Nasıl yapılır 1.Baskılı Tayt  Bıdık bıdık bacaklar bu taytların için de bir düşünün tam ısırmalık :D
Şimdi,eğer dikiş dikmeyi biliyorsanız,hemen çocuğunuz eski giydiği bir taytı kalıp kullanarak pratik dikersiniz.Dikiş bilmiyorsanız bile,çocuğunuzun kıyafetlerini bir şablon hazırlayarak,akrilik boya ile boyayabilirsiniz.Bir ipucu vereyim şablon hazırlamak zor gelirse,stencil şablonlar var hazır onları kullanabilirsiniz..



Nasıl yapılır 2. Erkek bebek badi baskı Bir numaramız ile işlem hemen hemen aynı, yine en pratiği stencil şablonlar kullanmak,koy üzerine ponpon fırça ile boya ve kaldır,işte size ben çok beceriksizim diyebilen birinin bile yapabileceği bir çalışma kızlar ;)




Nasıl Yapılı 3. Basit kloş etek yapımı  Kloş etek kesmeyi halen bilmeyen var mı bilmiyorum,eğer bilmiyorsanız zaten google de yüzlerce çalışma bulabilirsiniz,ama ben kloş etek çalışırken daha pratik bir yöntem ile çalışıyorum,bir gün onu da göstereyim sizlere.Bu linkteki çalışma tam kloş etek yani yanlarda hiç dikiş yok,sadece lastiği takıp etek ucunu kıvırıyorsunuz.




Nasıl yapılır 4.Cepli şort yapımı Dikişe yeni başlayanlar için cep dikmek hep zor gelmiştir eminim,ama bunun yapımını görünce korkularınız kalmayacak.Benden söylemesi :O



Nasıl yapılır 5. tişört süsleme İşte kolay bir çalışma daha,çocuklarınıza tişörtleri bomboş giydirmeyin az hava katın çalışması :D



Nasıl Yapılı 6. Payetli etek dikimi Ve son çalışma en güzel olan sanırım,minik kızlara kokoş parçalar ne çok yakışıyor,ama hazırları ise ateş pahası,yani son zamanlar da bebekler için tasarım adı altın da satılan kıyafetler ne çok pahalı,halbu ki çabuk büyürler ve seneye giyemeyecek :(
Gözünüz korkmasın kendiniz yapa birsiniz ya da hiç bilmiyorsunuz,güzel kombine edebileceğin kumaşlar seçin terziye tarif edin,çok daha uyguna halledebilirsiniz.Bu işler biraz kafa yormak ister,örneğin mağaza da bir şey gördünüz bakın tersine yüzüne inceleyin nasıl dikmiş nasıl olmuş vs,hazıra para harcamak yerine bir bakacaksınız çoğu şeyi kendiniz hallede biliyorsunuz ..