24 Mart 2015 Salı

2015 Nikah Elbiseleri

00:11

Malum düğün ve nikah sezonu açılıyor. Bugün nikahını düğün ile beraber yapmayacaklar için elbise önerilerim olacak. :) Şayet ben nikahı düğün ile birlikte yapmayacağımdan nikah elbiselerini ve aksesuarlarını araştırmaya başladım. 2015 nikah elbise modelleri, nikah elbise ve fiyatları, nikah elbiseleri nereden alınır gibi soruları bugün birlikte cevaplayacağız. Ben beğendiğim modelleri sizinle paylaşacağım. Sizde önerilerinizi yorum yazarak bana iletmeyi unutmayın. :)


Gelinlik seçiminin zorluğunu tahmin ediyorum fakat nikah için elbise seçimi de bir hayli zor olsa gerek. Sonuçta nikahta, düğünde yaşayacağımız ilkler arasında... Peki, nikah elbisesi nasıl olmalı? Kısa mı yoksa uzun mu? Ben kısadan yanayım. ;) Neden derseniz eğer gelinliğiniz zaten uzun olmayacak mı?


Nikah elbisesi ne renk olmalı diye sorular mutlaka kafanızda dolaşıyordur. Bence beyaz veya krem tonlarında olmalı. Tabi bu benim fikrim. Belki siz farklı renklerde giymeyi tercih edebilirsiniz. Ben elbisemi beyaz giyip ayakkabı ve saç aksesuarımı ön plana çıkarmayı tercih ederim.



İtiraf etmeliyim ki nikah saç aksesuarlarına bayılıyorum. :) Ben kesinlikle bu tarz bir aksesuar kullanacağım. Umarım bu tarz bir şey bulabilirim. ;)



Nikah dediğin şey nedir ki beş dakikada, bir imza atıp çıkıyorsun. Geçen hafta nişanlımın abisinin nikahında bizzat görmüş oldum. Aslında o imzadan sonra hayatı çok değişiyor insanın. Soyadın değişiyor, evin değişiyor... Nikah 5 dk. sürse bile fotoğraflar bir ömür boyu sizinle kalıyor.