25 Mart 2015 Çarşamba

Takip Edilesi Moda Blogları: Meri Wild

23:48

Meri Wild
Merhaba,
“Takip edilesi moda blogları” serisinde bugünkü konuğum sevgili Meri Wild. Hadi onu biraz daha yakından tanıyalım!
Today’s guest for my blogger interview series is Meri Wild. Let’s get to know her :)
Tell us about yourself? / Kendinden biraz bahseder misin?
I’m a freelance photographer and blogger based in Poland, in love with fashion, music and travels :)
Polonyalı, modaya, müziğe ve seyahate aşık bir blogger ve freelance fotoğrafçıyım.
What made you decide to start blogging? / Blog yazmaya nasıl karar verdin?
I always wanted to take photos. I’ve been most intresting in fashion editorials and campaings, and one day I thought it would be cool to start a blog with my pictures :)
Her zaman fotoğraf çekmeyi isterdim. Moda editöryalleri ve kampanyaları ile oldum olası ilgiliydim ve bir gün kendi fotoğraflarımla bir bloga başlamanın iyi bir fikir olacağını düşündüm :)
Who would you say is your number one fashion inspiration? / Moda konusunda ilham aldığın biri var mı?
I have a lot of inspirations, and they are everywhere! In the streets, in other blogs and in magazines. I really like Gwen Stefani style, I think she is my all time icon.
Birçok ilham kaynağım var ve her yerdeler! Sokakta, diğer bloglarda ve dergilerde. Özellikle Gwen Stefani’nin stilini çok beğeniyorum, sanırım o benim gerçek ikonum.
How would you describe your own personal style? / Stilini nasıl tanımlarsın?
Now I’m focus in minimal classic style, but I laso like to play with colors and mix different styles.
Şu anda minimal klasik stile odaklıyım, ama aynı zamanda renklerle oynamayı ve değişik stilleri karıştırmayı seviyorum.
moda-bloglari-meri-wild
What are some of your current fashion obsessions? / Son zamanlarda moda konusunda bir takıntın var mı?
Haha, my biggest obsession right now is Adidas Superstar. I don’t wear any other shoes since I have them.
Haha, şu anda en büyük takıntım Adidas Superstar. Onları aldığımdan beri diğer ayakkabılarımı giyemiyorum.
What type of camera do you use? / Hangi fotoğraf makinesini kullanıyorsun?
I use two cameras. First is Sony a6000 with 50 mm f 1.8 and second is Canon 6D with 135 mm.
İki tane fotoğraf makinesi kullanıyorum. İlki Sony a6000 / 50 mm f 1.8 ve diğeri ise Canon 6D / 135 mm.
Who does your amazing photography? / Fotoğraflarını kim çekiyor?
Jey Wild is my boyfriend and he started his photography adventure to help me with the blog :) We work together.
Erkek arkadaşım Jey Wild. Fotoğrafçılık macerasına bana yardım edebilmek için başladı :) Birlikte çalışıyoruz.
Favorite designers and places to shop? / Favori tasarımcıların ve alışveriş yaptığın mağazalar hangileri?
I like Jeremy Scott, Jason Wu, Michale Kors and I could write here a thousand more names!
About shops, I’m so busy all the time and I prefer to shop online.
Jeremy Scott, Jason Wu, Michale Kors favorim ve buraya binden fazla isim daha yazabilirim! Çok meşgul olduğum için genelde online alışveriş yapmayı tercih ediyorum.
Meri_Wild_New_Look_dress_Stradivarius_shoes_06
Which way did the blog change your life? / Blog yazmak hayatını nasıl değiştirdi?
The blog made my life more interesting but didn’t change my life.
Blog yazmak hayatımı daha ilginç bir hale getirdi ama değiştirmedi.
What do you love most about blogging? / Blog yazmanın en sevdiğin yönü nedir?
Meeting new people, being in great places and simply have fun :)
Yeni insanlarla tanışmak, güzel yerlerde bulunmak ve eğlenmek :)
What advice can you give to new bloggers? / Yeni bloggerlara tavsiyede bulunmak ister misin?
Find your own style and be honest!
Kendi tarzınızı bulun ve dürüst olun!