24 Mart 2015 Salı

Kozmela Sigma Makyaj Fırçaları Alışverişi

00:02



Merhaba!
Sizlere tatlı Kozmela nın hediyelerinden bahsedeceğim! İşte karşınızda Ünlü Sigma Fırçalar!

Elimdekiler fotoğraflarda görüldüğü üzere göz makyajı için olan fırçalar. Açıkçası bir tane de allık fırçası olsa iyi olurdu ^.^


İlk fırçamız ve benim en çok kullandığım fırça Pencil E30 fırçası. Kesinlikle benim gibi kalem çekemeyip (yakıyor..) farı kalem gibi kullananlar için ideal olan fırça. Çok yumuşak ve yıkaması + kuruması kolay.

Yakından çekerken elim kaymış küçük uçlu olduğu için focus yapmak zor oldu..

İşte daha da zor olan ucunu netleme işi bir türlü netleyemedim..

Gelelim Mac in 217 numaralı fırçasının ezeli rakibi Sigma Blending E25 fırçası! Bence Mac 217 Sigma E25 in önünde saygıyla eğilmeli.. Neden mi? Çünkü fiyat + performans olarak sigma çok çok önde. Birincisi ve en önemlisi kılları KESİNLİKLE dökülmüyor! Böyle çizik çizik gösterme gibi bir durumu da KESİNLİKLE yok! Tarihçesini bilmesem de Mac fırça konusunda bir çok markaya ilham olmuş olabilir ama bana göre fırça konusunda başarılı değil. Aldığım ve sonradan sattığım Mac 187 fırçasından hiç memnun kalmamıştım mesela. Sigma bence oldukça başarılı High End markaların içinde. Real Techniques da aynı şekilde.

Kıllar aynen fotoğraflarda görüldüğü gibi soft yumuşacık. Yıkaması kurutması kolay.

Dağıtma karıştırma normal sürme veya göz altlarına yedirme hepsi bu tek fırçayla yapılabilir o derece kuvvetli. Makyaja yeni başlayan birisinin mutlaka makyaj çantasında olması gereken bir fırça diyebilirim.

Gelelim seyahat boy Blending E25 fırçaya...

Kılları şekilde görüldüğü gibi birazcık adi duruyor. Tamam sert değil ama Sigma E25 tam boyuna göre oldukça farklı diyebilirim. Yine de aynı işi görüyorlar ama nedense ben bu fırçaya ısınamadım.

Fırçanın düz görünümü bu şekilde.

İkisini yan yana koyunca oldukça fark görüyorsunuz değil mi. Nedense seyahat boy olsa da aynı birebir ürün gelir sanıyordum iyi ki öyle düşünmemişim. İkisini de gördüm. Kozmela sitesinde iki fırça alımına seyahat boy fırça hediyesi var ama nasılsa E25 gelicek diye E25 almamazlık yapmayın deyim çünkü aralarında çook fark var.