24 Mart 2015 Salı

Hawkersco feat. Modalojik in Şirince

00:04

Selam! Tatilin Barselona bölümünü iptal ettim ve erkenden evime döndüm. Çok yoruldum gerçekten, biraz da sıkıldım yalnız başıma :/ Aradan biraz zaman geçtikten sonra tekrar giderim diye düşündüm ve geri döndüm. Merak edenler varsa eğer, Paris’ten sonra başka yazı gelmemesinin yada fotoğraf paylaşımı yapmamamın nedeni bu :)
Baktım yoruldum, ailemi özledim, sıkıldım falan dedim ki hazır Pazar günü gelmiş, hava da çok güzel bir Şirince gezisi yapalım. Aldım babamla kardeşimi yanıma çıktık yola 1 saat sonra Şirince’deyiz. Annemle alakalı olarak biraz duygusal bi gezi oldu ama yine de keyif aldık birlikte. Güneşin kuvvetli ışığı fotoğraf açısından da güzel kareler çıkarmamızı sağladı haliyle :) Işık çok kuvvetli olsa da Hawkersco gözlükler gözümdeyken çok da etkilenmedim tabii :)

modalojik-sirincee
modalojik-sirinceee