22 Mart 2015 Pazar

İŞTE BENİM STİLİM'DE ÖZDEN CERRAHOĞLU ŞOKU!

22:15

İşte Benim Stilim'de 20 Mart 2015 eleme gecesinde kim elendi? Fenomen yarışmanın eleme gecesinde Özden Cerrahoğlu sürprizi yaşandı. Ozan Doğulu'nun konuk juri üyesi olduğu yarışmanın eleme gecesinde yarışmaya Özden Cerrahoğlu veda etti. Peki Özden Cerrahoğlu kimdir?
İşte Benim Stilim 'de bu hafta yarışmaya veda eden isim sürpriz bir şekilde Özden Cerrahoğlu oldu. TV8 kanalında ekranlara gelen yarışmada 20 Mart eleme gecesi kim elendi sorusunun yanıtı herkesi ekran başına topladı. İşte Benim Stilim'de geçen hafta yarışmanın en popüler kızlarından Maria Surina elenmişti. İşte Benim Stilim'de bu hafta Özden Cerrahoğlu ve Çiğdem Çelik jürinin önüne çıktı. Bu hafta eleme gecesinde korumu altında olan isimler hafta içindeki performansları ile taç giyen Emel Özkızıltaş ve Gülay Hançer oldu. Yarışmanın sonunda ise elenen isim Özden Cerrahoğlu oldu.

İşte Benim Stilim yarışmasının 20 Mart eleme gecesinin konuk jüri üyesi Ozan Doğulu oldu. Ozan Doğulu ile jürisi üyesi Kemal Doğulu akraba mı? Kemal Doğulu bu konuya açıklık getirdi ve sadece soyadı benzerliği olduğunu açıkladı.

İşte Benim Stilim yarışmasının hafta içi bölümlerinde Nihal Candan jüriden "eleyebiliriz" sinyali almış ve ağlamıştı. Haliyle bu hafta gala gecesinde herkes Nihal Candan elenecek mi merakına sahip.

Koruma altında olmayan isimler Çiğdem Çelik , Özden Cerrahoğlu , Nazlı Hamarat , İlbilge Uzun ve Zeynep Öztürk elenme ihtimali bulunan isimler.

İşte Benim Stilim Eleme Anı 20 Mart 2015: