21 Mart 2015 Cumartesi

Porselen Tabaklar Kolye Oluyor

05:02

kolye ucu yapımı

Kolye ucu yapımı ile ilgili pek çok malzeme ve yöntem mevcut. El yapımı takılar biraz yaratıcılık istiyor. Yaratıcılık ve el emeği birleştiği zaman ortaya çok şık ve farklı takı modelleri çıkabiliyor. İnsanların yaratıcılıklarını körükleyen bir durum ise atık malzemeleri değerlendirme isteği. Atmaya kıyamayanlar düşünüyor ve atık malzemelerle harikalar yaratıyor. Bu postumda sizlerle kırık tabakları değerlendirmek için bir öneri paylaşmak istiyorum. Porselen tabaklar, şıklığı ve hoş desenleri ile soframızı süslüyor. Ama yaratıcı ve yetenekli kişiler porselen tabaklarla soframızı değil bizi de süsleyebiliyor. Kırılan ve atmaya kıyamadığımız porselen tabakları kolye ucu yapma fikri bence harika. Bu çalışmada kullanılan kelepçeyi takı malzemeleri satan yerden bulabiliriz diye düşünüyorum. Ben porselen kolye uçlarını o kadar beğendim ki bunları yapabilmek için tabakların kırılmasını bile beklemeyebilirim. eğer böyle bir hobi yapıyor olsaydım her beğendiğim tabak 2lütfen kırılsın' diye iç geçiriyor olabilirdim. Bu açıdan bir tehlikeli bir hobi olabilir. Ben yine de ortaya çıkan bu desenli kolye uçlarını çok sevdim.


kolye ucu yapımı

tabaktan kolye yapımı