24 Mart 2015 Salı

2015 Sonbahar / Kış Rengi: Lacivert

00:15

2015sonbaharkismodasi
“Canım Ezgi, 1 hafta boyunca fik fik fashion week defilelerinde gezdin de bunun bize faydası ne?” demeyin diye keşfettiğim tüm detayları anlatacağım size. :)
Hazır mısınız?
2015 Sonbahar / Kış Modası ile ilgili çok cici örneklerim olacak.
Bu 1 haftalık süre içerisinde pek çok defileye girdim ve e ben de az çok piştim. Hal böyle olunca da kaptım tabii tüyoları. Bunlardan birisi de2015 Sonbahar – Kış Renkleri ile ilgili.
Rengi açıklıyorum! Renk: Lacivert efenim. Hem de baştan aşağı. Aksesuardan ayakkabıya her yan lacivert olacak bu sonbahar kış modasında.
Abiyeden, takım elbiseye; ceketten, çizmeye lacivert renk her yanı sarabilir. Bütün tasarımcılar bunun üzerinde durmuş. Gördüm.:)
Bana inanmıyorsanız sizinle bu tarz görseller paylaşacağım ki; kafanızda lacivert kombin fikirleri oluşsun diye. Buyrunuz başlayalım.
Lacivert Abiye
2015sonbaharkismodasi
Lacivert Ayakkabı
2015sonbaharkismodasi
2015sonbaharkismodasi
Lacivert Kombin
2015sonbaharkismodasi
2015SonabaharKisModasi
2015SonabaharKisModasi
Lacivert Trençkot
2015SonabaharKisModasi
Lacivert Gömlek
2015SonabaharKisModasi
Lacivert Elbise
2015SonabaharKisModasi
Lacivert Takım Elbise / Damatlık
2015SonabaharKisModasi
2015SonabaharKisModasi
2015SonabaharKisModasi