21 Mart 2015 Cumartesi

Keçeden Gamlı Baykuş Yapımı

03:51

Selimle yaptığımız aktiviteleri sık sık sosyal medya hesaplarında paylaşmaya çalışıyorum. Kaçıranlar için birde burada paylaşmak istedim.
      Aslında bende tüm anneler gibi selime her ay değişik oyuncaklar alıp odasını oyuncakla doldurdum onu itiraf edeyim. Ama sonra monsteri ile tanışınca ertesi gün tüm oyuncakları kaldırdım. Ve resimdeki gibi her hafta değişen oyun masaları hazırlamaya başladım.
İlk aktivitemiz ;
     Köpüklere kürdan batırmaca. Kasaptan alacağınız köpüklerin üzerine kürdanla delikler açın. Sonra bırakın bebeğiniz kürdanlar la o deliklere geri yerleştirebilsin. Ancak dikkat kürdanı ağzına götürme ve batma riski fazla olduğundan bu etkinliği çocuğunuz için uygun olan kuru boya kalemleri ile yapabilirsiniz.
Kürdan Batırmaca
Kürdan Batırmaca
     Pet şişe içerisine kulak çubuklarını atmaca. Selimin en çok severek yaptığı etkinlik. 1 adet küçük boy pet şişe ve 10-15 adet kulak çubuğu yeterli olacaktır.
Pet Şişe Oyunu
    Buz dolabının üzerinde bulunan onca magnetin bir gün böyle bir işe yarayacağı aklıma gelmezdi. Onun boyuna uygun bulaşık makinesi üzerine dikkatini çekeceği magnetleri yerleştirdim. Oda keyifle bir çıkarıp bir yapıştırdı.
Magnet Oyunu
     Çocuğunuzla yaptığınız etkinliklerde lütfen hep yanında olun, asla yalnız bırakmayın ve doğrusunu göstermeyin bırakın keşfetsin.
Bizi #selimleetkinlik #selimleaktivite etiketleri ile takip edebilirsiniz.