21 Mart 2015 Cumartesi

Xtras.co.uk Alışverişim

04:59

Geçtiğimiz ay, sevgili Makyaj Maceraları'nın yurtdışından alışveriş yaptığı haberini okuduğumda, zaten uzun zamandır çok istediğim, fakat bir türlü cesaret edemediğim yurtdışı alışverişi konusunu, daha fazla ertelemeyerek hemen siteye girdim ve Xtras.co.uk'tan ilk yurtdışı alışverişimi yaptım.

Türkiye'ye de gönderimin olduğu ve ücretsiz kargo ile hem de %25 indirimle alışveriş imkanının bulunduğunu öğrendiğimde 17 Kasım'da ilk siparişimi verdim.

Ürünler gayet güzel bir paketleme ile hem de paket üzerinde(mail göndererek rica etmiştim) "Gift" ibaresiyle gönderilmişti. 18 gün içerisinde de ürünler elime geçti.

Türkiye'de satılmayan ve çok istediğim Revlon Photoready Airbrush Mousse Makeup, Rimmel Stay Glossy Lipgloss ve W7 Get Set Eye Shadow Base Primer çok çok uygun fiyatlara artık benim :)


Ürün fiyatları:
Revlon Photoready Airbrush Mousse Makeup(Golden Beige): 5,99 £
Rimmel Stay Glossy Lipgloss(Plum Rocks): 1,99 £
W7 Get Set Eye Shadow Base Primer(Natural): 2,49 £

İlk alışverişim olduğu için çok fazla ürün alamadım ama bundan sonra sürekli inceleyeceğim ve alışveriş yapabileceğim güvenli bir alışveriş sitesi bulmuş oldum :)

Sitede, Sally Hansen, Revlon, Hard Candy, Rimmel, Manhattan, W7, Loreal, Maybelline... gibi pek çok marka bulunuyor. Üstelik, ürünlerdeki %25 indirim 14 Aralık'a kadar devam ediyor.

Ürünleri denedikten sonra yorumlarım blogda olacak, takipte kalın...