21 Temmuz 2015 Salı

19. YÜZYILDA İNECEK VAR // NIAN

03:53


nian-by-nihan-buruk
Sanıyorum son zamanlarda yaptığım çekimler içinde beni en çok heyecanlandıranlardan biriydi NIAN. Nedenine gelince, eminim benim gibi çoğu kadının ruhunda vardır, Rönesans döneminde yaşayıp, o şaşalı, o Barok , kendini prenses gibi hissettiren kıyafetleri giymek :)
nian-by-nian-buruk
Nihan Buruk’un henüz moda tarihi okuduğu yıllarda, tarihten esinlenerek tasarladığı ilk elbiselere asi ve heyecanlı ruhunu yansıtmış. (ki bu ruh elbiseleri giydiğimde beni de sardı diyebilirim)
nian-nihan-buruk-kadin
Çekimleri yaparken, çok keyif almamın yanısıra epey zorlandığım anlar da olmadı degil :)
Çekimlerin ilk etabını Kilyos’ta gerçekleştirdik. At binmeyi ve atları cok sevdiğimden, gayet keyifliydi cekim. Tabi atla eyersiz sekilde ve üstümdeki dönem kostümleriyle denizde olmanın riski dışında :)
ruken-demirer-blog-nian-kilyos
İkinci etabı da Uludağ’da yapıldı. Kâh üşüdük kâh donduk belki evet ama sonuna kadar değdi! Bir masalın içindeki prensestim sanki :)
ruken-demirer-nian-nihan-buruk
Yalnız tüm çekim etaplarında ortak bi zorluk vardı ki, o da tüm o dönem kostümlerini giymek :) Hal böyle olunca dönemin kadınlarını anmadan geçemedik. İşleri epey zormuş, özellikle soylu olmayanlar için. Hani  dönem filmlerinde sıkça rastlarız; saray kadınlarının özel giydiricileri vardır, elbete onlar için değil sözüm ;)