7 Temmuz 2015 Salı

Kendin yap I Renkli Kolonya Nasıl Yapılır ?

03:56

Bu renkli kolonya şişelerini bir kaç senedir hemen heryerde görüyorum.Çok hoşuma gidiyor görünümleri.Hele bir de süslendiği zaman daha da şirin oluyorlar.Ben her görüp beğendiği şeyi yapmaya çalışna bir insan olduğum için tabi bu işe de el attım hemen.Evde sabun yaptığım dönem boylarım vardı.Acaba bunları kolonyaya katsam aynısı olur mu diye düşünürken denedim veee oldu işte.
Yapımı oldukça basit.Hatta çocuk oyuncağı.
Bu şişelere internetten ya da hobi malzemeleri satan dükkanlardan ulaşabilirsiniz.
Yapımı
Ayrı bir kap içerisine kullanacağımız miktarda kolonyayı ekleyin.İçerisine sedef yada sıvı boya ekleyelim.Bu boyaların nasıl kullanılacağını burada ki yazımda bahsetmiştim.Boyayı ilave ettikten sonra güzelce karıştıralım ve mantar tıpalı şişelerimize bir huni yardımıyla ekleyelim.
Üzerine de istediğiniz şekilde etiket yapıştırarak işlemi tamamlayabilirsiniz.Etiket yapımı ile ilgili bilgiyi bu yazımda vermiştim.
Hesaplı ve çok basit bir şekilde hediyelerinizi hazırlayabilirsiniz.
Kolay gelsin :))