7 Temmuz 2015 Salı

Nasil etiket/sticker yapilir?

03:54

Merhaba canlar:)

 Bu yazımda özel günlerde sevdiklerinize dağıtmanız için yapılan hediyelere nasıl etiket oluşturulur bundan bahsedicem.Hemde çok basit bir şekilde.Tek sıkıntı onca seçenek arasından etiket seçmek.Ben satış yaptığım dönem de etiketleri nasıl yapacağım konusunda çok zorlanmıştım.Günlerce araştırmıştım etiketi nasıl yaparım diye.Çünkü düz ,yalnızca isim yazılı bir etiket olsun istemiyordum.Benim için bir hayli zor oldu bu siteyi bulmak.Benim gibi sıkıntı yaşayanlar olabilir düşüncesiyle bu fikri sizinle paylaşıyorum.
Etiket yapma sitesi için TıkTIK Bu sitede istediğiniz şekilde etiket oluşturabilirsiniz.Bir sürü seçenek var.

Nasıl  mı yapıyoruz? Anlatıma başlıyorum o zaman.

    Search kısmına ingilizce olarak istediğiniz tarzı yazarsanız birçok etiket karşınıza çıkar.
Mesela aşağıda ki resimde sayfanın bir görünümü var.Burada search yazan yere baby shower sticker yazıyorum.


Karşıma bebekler ile ilgili bir sürü etiket çıkıyor.Bana sadece içlerinden birini seçmek kalıyor.






Beğendiğim etiketi seçiyorum .Sağ tarafta olan (aşağıdaki resim)işaretlerden etiketimin şeklini seçiyorum.Burada düz şekilleri seçmede yarar var keserken çok zorlanmak istemiyorum.Yuvarlak şekli seçiyorum.


Resmimizin üzerinde 3 nokta bulunuyor bunlardan text&images'e tıklıyorum.


Burada(yukarıdaki resim) yazıların bulunduğu yerleri kendimize göre ayarlıyoruz.Ben önce Steph's yazan yere Beyaz begonvil yazdım fakat yazım uzun geldiği için aşağıda ki resimdeki gibi sığmadı.Beyaz begonvili edit text ile değiştiriyorum


Beyaz yapıyorum done'a tıklıyorum


Ve tüm yazıları kendime göre ayarladım .Sonucunda aşağıda ki resmi elde ettim.Daha bitmedii

Ekranımın sol alt köşesinde aşağıdaki seçenekler mevcut.İmage,Layers,Text,More options gibi.Bem  burdan image'e tıklıyorum ve menüden Shape'i seçiyorum.

Sonunda esas istediğim kısmı elde ediyorum fakat resmin altından yazılar var ve ben bunların olmasınız istemiyorum. Yazılardan kurtulmak için resim ekranımdayken klavyedeki print screen tuşu ile ekranımın görünümünü çekiyorum ve painte gelerek sağ tıkla yapıp yapıştır diyorum ve ekran görünümüm painte geliyor.Ben burada menüdeki seç tuşuyla sadece yuvarlağımın olduğu kısmı seçiyorum.Resmi seçtikten sonra sağ tıklayıp dosyadan yapıştırın üzerindeki kopyalaya basıyorum ve resmimi bilgisayara kaydediyorum.

Aşağıdaki resmi elde ettikten sonra da word'de resmimin boyutlarını yaptığım ürünün boyutlarına göre ayarlıyorum mesela 3 cm uzunluk ,3 cm genişlik gibi ayarlıyorum ve bir sayfaya çıkacak şekilde resmi Word'de çoğaltıyorum.
İşte bu kadarrrr :))))
 İsterseniz ozalitçiye gidip yapışkanlı kağıt şeklinde çoğaltabilirsiniz.Yada etiketi ürüne uhu yada sıcak silikon ile yapıştırırım diyorsanız kırtasiyeden renkli fotokopi alabilirsiniz.Fakat bunu yaparken kağıdınızın kaliteli olmasına dikkat edin.İnce bir kağıt olduğunda hoş bir görünüm elde etmezsiniz.Birde seçeceğiniz etiketlerin zıt ve canlı renkli olmasına dikkat edin ki etiketiniz renkli fotokopiden çıktığında net bir görünüme sahip olsun