7 Temmuz 2015 Salı

Butik sabun malzemeleri nereden alınır?

03:54



























Daha önce burada ki yazımda butik sabun yapımı hakkında yüzeysel bilgilere yer vermiştim.Yazımın yararlı
olmaya başladığını görüyorum ve sizler için daha ayrıntılı bilgilere yer vermek istiyorum.

  Öncelikle ben malzemelerimi http://www.tatlidilimler.com/ adresinden getirtiyordum.Daha uygun yerler var mı ne yazık ki bu konuda bir bilgim yok.Ürünlerinden ise gayet memnun kaldım.Siparişleriniz aynı gün içinde kargoya veriliyor ve önceki yazımda da bahsetmiştim 50 tl üzeri kargo ücretsiz geliyor.Sahibi justine hanım ise olukça ilgili.Facebook sayfalarında TIKTIK kendisine merak ettiğiniz soruları sorabiliyorsunuz ve hiç sıkılmadan yardımcı olmaya çalışıyor.Aynı zamanda facebook sayfalarını beğendiğinizde indirim kodu var ve alışverişiniz üzerinden bu kod sayesinde %10 indirim kazanıyorsunuz.Hammadde ihtiyacınızı rahatlıkla bu siteden karşılayabilirsiniz.
  Silikon kalıplar için de silikonkalıpevi'nden temin edebilirsiniz.Blogunda fiyat almak istediğinizi ve mail adresinizi yazarsanız size fiyatlar hakkında bilgi veren bir mail atıyorÇiğdem hanım ürünleri havale yöntemi ile gönderiyor..Eğer havale yöntemini tercih etmiyorsanız gittti gidiyor'dan da silikon kalıp alabilirsiniz.
  Sprey şişesi gibi aparat kullanımını açıkcası ben eski bi vücut spreyim vardı onun şişesini kullanmıştım.Sizde eski bir sprey şişesine bu şekilde sahipseniz içerisine kolonya koyarak kullanabilirsiniz.Ama eğer yoksa böyle bir şişeniz aparatlara da tatlı dilimlerden ulaşabilirsiniz.

Ben sabun yaparken içerisine sıvı boya eklerken eczaneden şırınga almıştım ve onu kullanmıştım Sizde şırınga kullanabilirsiniz.Kaşık filan sıvı boyaların kullanımında zor olur.Fakat toz boyalarda kullanabilirsiniz.
   Süsleme malzemelerini de internet üzerinden almamıştım.Deniz'li de kutusunu bulmak çok zor olduğu için tül kullanmıştım ve Bayramyeri'nde ki hobi malzemeleri satan dükkanlardan almıştım.İzmir,Ankara,İstanbul gibi büyükşehirlerde kutularını bulmak çok daha kolay olur.O yüzden kargo ücreti ile uğraşmayıp hobi malzemeleri satan yerlere bakabilirsiniz yada ambalajcılara.Bu arada kutunun ismi asetat kutu diye geçiyor.Eğer daha küçük şehirlerdeyseniz kutuyu netten alabilirsiniz.Fakat hangi sitede daha uygun olduğunu bilmiyorum farklı farklı sitelerde araltırın ve en uygun fiyat hangisiyse oradan alın.