25 Temmuz 2015 Cumartesi

BODRUM: GEZKURTUL KOŞKURTUL

03:14

Geçtiğimiz hafta sonu Global Run 2015 için Bodrum’a koşmaya geldik. 3 Mayıs Pazar günü gerçekleşecek koşu öncesi, artık yazın iyiden iyiye kendini hissettirdiği 2015 Bodrum’unu keşfe çıktık. Bodrum, henüz sezon kalabalığından uzakta ve ziyaretçilerine en güzel hallerini sunuyor. Bu yıl 2.kez koşulan Global Run öncesi ve sonrası Bodrum notlarımızı yazmayı ihmal etmedik.
Global Liman İşletmeleri tarafından düzenlenen Global Run 2015, bu yıl ikinci kez Bodrum’da düzenleniyor. Koşuya katılım bedelleri iki yıldan bu yana sosyal sorumluluk projelerine bağışlanıyor. Bu sene de görmeyen veya az gören çocuklar için kurulan Parıltı Derneği’ne bağış yapıldı.
Önümüzdeki yıllarda Global Run’ın, Global Liman İşletmeleri’nin dünyadaki limanlarında da gerçekleştirilmesi hedefleniyor. Bodrum Yolcu Limanı’ndan başlayan Global Run 2015, renkli katılımcıları, konserleri, ısınma egzersizleriyle önümüzdeki dönem spor turizmi kavramının hayatımıza girmesine aracılık edecek.
Mini Bodrum rehberi
Global Run 2015
_MG_9754 copy

3 Mayıs sabahı 9.30’da Yolcu Limanı’nda start alan yarışın sonunda 10 Km.lik parkuru bitirmenin verdiği huzur ile gülümsüyoruz. Bu muhteşem Bodrum seyahati ve Global Run deneyimi için Global Liman İşletmeleri’ne teşekkür ederiz!

The Marmara Hotel

Bodrum’daki en güzel konaklama alternatiflerinden biri. Her köşesi incelikli detaylarla dolu bu oteli gönül rahatlığıyla tavsiye ediyoruz.

Gümüşlük Limon Cafe

Muhteşem manzarası ve bu manzaraya karşı sunduğu lezzetlerle ününü hakediyor. Kahvaltısı, gün batışı efsane… Her köşesi Instagrammer’lar için bir hazine…

Yol Project Konseri
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cuma akşamı, Global Run 2015’in koşu parkurunun tam start noktasında coşku dolu grup Yol Project, en sevdiğimiz şarkıları coverladı. Bize de tüm şarkılara eşlik edip dans etmek kaldı.

Bitez Dondurmacısı

Meşhur Bitez Dondurmacısı! Bodrum’a geldik de yemedik diyemezdik… Bitez köyünde bulunan Dondurmacıda, karamel, vişne, böğürtlen bizim favorimiz.
Yalıkavak Kavaklı Köfteci

25 yıllık Kavaklı Köftecisi en favori yerimiz oldu. Yorucu bir günün üstüne yapılabilecek en güzel şeyi yaptık. Yemeğin lezzeti, şehir merkezine yaklaşık 20 km uzaklıktaki Yalıkavak’a yaptığımız yolculuğun her kilometresine değdi.

Yalıçiftlik Koyları

Bitmek bilmeyen kış soğuğunun ardından en çok heveslendiğimiz şey denize girmek ve yazın yakında olduğunu hissetmekti. Ne  kadar soğuk olursa olsun o denize girilecekti! Ve Yalıçiftlik Koyları’nda bu fırsatı yakaladık. Çok soğuk ama bir o kadar da benzersiz bir his….

Uzun lafın kısası Bodrum, her zaman güzel ama özellikle Mayıs’ta şahane! :)