7 Temmuz 2015 Salı

KENDİN YAP / Lavanta Kesesi Nasıl Yapılır ?

03:56

Kendin yap projelerime her geçen gün bir yenisini ekliyorum.Şimdi de sizlere lavanta kesesi yapımını anlatıcam.
İstediğimiz desenlerde bir kumaşı alıp yuvarlak kesiyoruz.Ben yuvarlak desen çıkartırken orta büyüklükteki tenceremin kapağını kullanıyorum.


     Kumaşı kenar kısımlarından dikiyorum.Dikişimi bitirmeden önce içerisine lavanta ve elyaf koyuyorum daha sonra dikiş yaptığım ipimin yardımı ile ağzını iyice büzdürüyorum.Büzgü kısmı görünmemeli.Bu yüzden ağız kısmını iyice büzmemizde yarar var.

Nazar boncularıma püsküllerimi takıyorum ve bu büzgü kısmına nazar boncuklarını silikon tabancam yardımı ile yapıştırıyorum.
  Ben kumaş olarak kadife kumaş kullandım.Maliyetli bir kumaş olduğu için saten kumaşları da tercih edebilirsiniz.
 Etiket için de renkli etiketler kullanmak isterseniz burada ki yazımda nasıl yapılacağından bahsetmiştim.Bir göz atın ;)

İşte bu kadar basit ...